Wykładowcy
Nasi eksperci to doświadczeni specjaliści z obszaru zarządzania kryzysowego, public relations, branży influencer marketingu, mentoringu.

Martyna
Adamus
Influencer Management
Director w LTTM
Od 8 lat związana z branżą influencer & wideo marketingu. W LTTM jako Influencer Management Director odpowiada za rozwój
i zarządzanie zespołem Inventory (ponad 30. współpracowników w trzech zespołach tematycznych).
W LTTM zrealizowała ponad
1 000 kampanii z twórcami.

Adrian
Boguszewski
AI Software Evangelist
w Intelu
Skończył Politechnikę Gdańską na kierunku Informatyka. Następnie rozpoczął karierę w dziedzinie Computer Vision i Deep Learningu. Jako team leader kilkuosobowego zespołu, Adrian był odpowiedzialny za aplikację umożliwiającą wykonanie profesjonalnego zdjęcia (do dowodu osobistego lub paszportu) bez wychodzenia z domu. Jest współautorem zestawu danych LandCover.ai oraz wykładowcą w dziedzinie sztucznej inteligencji. Obecnie zajmuje się edukacją innych na temat narzędzia OpenVINO Toolkit.

KamilBolek
Ekspert w zakresie influencer marketingu oraz YouTube, psycholog
Były CMO grupy LTTM (największej w CEE agencji influencerskiej i sieci partnerskiej YouTube). PR-owiec wyspecjalizowany w komunikacji B2B, marketer, psycholog, wykładowca MBA, arbiter Komisji Etyki Reklamy, mówca, autor badań, opracowań, etc.

Aleksandra
Borowiak
Senior Influencer Manager
Ukończyła studia na kierunku Marketing Internetowy.
W branży od ponad 5 lat,
a od prawie 3 lat zasila szeregi LTTM. Jako Influencer Manager zrealizowała setki kampanii dla polskich i zagranicznych marek. Na co dzień współpracuje
z jednymi z najpopularniejszych twórców internetowych,
m.in. z Andziaks i Luką, Olą Żuraw, Weroniką Jaguś czy Adą Grotkowską.

Zofia
Bugajna-Kasdepke
Założycielka i Wiceprezeska SEC Newgate CEE
Ma 20-letnie doświadczenie w doradztwie komunikacyjnym, tworzeniu strategii i realizacji projektów PR i marketingowych. W dwa lata razem ze wspólnikami zbudowała jedną z największych agencji w Europie Środkowo-Wschodniej, SEC Newgate CEE.
Przez 10 lat zajmowała stanowiska zarządcze w Publicis Groupe, była m.in. odpowiedzialna za rozwój biznesu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i zarządzała agencją MSL Polska jako MD. Jej doświadczenie zawodowe to także praca dla globalnych agencji sieciowych Edelman i Havas.

Sebastian
Bykowski
Prezes Zarządu PSMM Monitoring & More, doradca biznesowy
Zarządza największą w Polsce firmą zajmującą się kompleksowym monitoringiem mediów, analizami medialnymi i doradztwem, nagrodzoną tytułem Gazeli Biznesu 2011 i 2015 oraz Diamentu Forbesa 2022 i 2023. Zasiada w kapitułach uznanych konkursów branżowych takich jak Złote Spinacze, PR Wings, Nagrody Biznesu Sportowego DEMES czy Kryształy PR.
Uhonorowany przez organizatorów Kongresu PR w Rzeszowie wyróżnieniem za zasługi na rzecz rozwoju nauki i praktyki public relations oraz przyznawaną przez Stowarzyszenie Agencji PR nagrodą im. Andrzeja Stolarczyka w uznaniu wyjątkowych zasług dla polskiej branży PR.

JoannaCeplin
Przedsiębiorca digital, bizneswoman
Założycielka & CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Specjalizuje się w strategii marki i online marketingu. Z sukcesami doradza jak efektywnie wykorzystywać siłę mediów społecznościowych do budowania relacji i komunikacji.

RadekCeplin
Ekspert komunikacji
i marketingu online
Założyciel & CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, wydziału Organizacji i Zarządzania. Od 2016 roku współtworzy Akademię Smart Brand. Ekspert w dziedzinie komunikacji i marketingu online.

Anna
Cybulka
Ekspertka w zakresie praw własności intelektualnej
Wykładowczyni, prawniczka oraz przedsiębiorczyni – partnerka w Kancelarii Prawno-Patentowej Poraj. Rzeczniczka patentowa, zawodowa pełnomocniczka przed Urzędem Patentowym.

Uladzimir
Cybulka
Ekspert w zakresie prawa
własności intelektualnej
Przedsiębiorca i partner w kancelarii Poraj, rzecznik patentowy, mediator sądowy przy Sądzie Okręgowym w Poznaniu, pełnomocnik przed Urzędem Patentowym.

Daniel Chruściński
Pełnomocnik Zarządu ds. Jakości
Menadżer Działu Optymalizacji Konwersji
w agencji widoczni. Od ponad 10 lat realizuje kampanie dla klientów i doradza specjalistom w zakresie Google Ads, Facebook Ads, raportowania i analityki internetowej.

Justyna
Dąbrowska-Cydzik
Redaktorka prowadząca branżowego portalu – Wirtualnemedia.pl
Redaktorka prowadząca największego w Polsce branżowego portalu o mediach, reklamie, marketingu i PR – Wirtualnemedia.pl. Od 2017 roku pisze o rynku PR, reklamowym, influncer marketingu i marketingu politycznym. Wcześniej odpowiadała za rozwój serwisu publicrelations.pl. Przedtem pracowała w topowych agencjach PR i reklamowych w Polsce (Havas PR, 180heartbeats Jung v. Matt). Absolwentka filologii polskiej oraz dziennikarstwa ze specjalnością public relations i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim.
Zadbaj o swoje kompetencje przyszłosci
Zapisz się na newsletter i otrzymuj ważne informacje o programach edukacyjnych, ciekawostkach ze świata marketingu i bezpłatnych wydarzeniach, które organizujemy w ramach IMOK Future of Skills!

Grzegorz Furdyna
Team leader SEO
Specjalizuje się w obsłudze sklepów internetowych. Doświadczony front end developer, ma na koncie rozwój platformy e-commerce dla znanej marki. Absolwent studiów informatycznych i doświadczony specjalista marketingu internetowego dla e-commerce.

Sebastian
Huber
Head of Content Lab
Swoje doświadczenie zdobywał od 2008 r. Karierę rozpoczął od współtworzenia, a następnie prowadzenia polskiego oddziału serwisu społecznościowego Myspace. Po 14 latach pracy w telewizji i zmianie optyki na user generated content zajmował stanowisko Country Managera polskiego oddziału firmy Jellysmack, gdzie odpowiadał za pozyskiwanie twórców internetowych i monetyzację treści na platformach social media.

Andrzej
Jankowski
Specjalista ds. Sztucznej Inteligencji w firmie Intel
Zajmuje się w firmie Intel współpracą z europejskimi firmami tworzącymi
systemy Sztucznej Inteligencji. Jest również zaangażowany w wysiłki firmy Intel, aby uczynić sztuczną inteligencję bardziej dostępną i zrozumiałą poprzez programy edukacyjne skierowane do młodzieży (AI4Youth) i biznesu. Poza Intelem Andrzej prowadzi zajęcia w Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie współtworzył podyplomowy kurs Sztucznej Inteligencji – Biznes.AI.

Marek
Jankowski
Autor podcastu
Mała Wielka Firma
Pracował w RMF FM i Polskim Radiu. Relacjonował szczyt Banku Światowego w Pradze, pożar kolejki w austriackich Alpach oraz otwarcie hurtowni farb i lakierów na osiedlu Rakowiec. Od 2009 r. nagrywa podcast dla przedsiębiorców Mała Wielka Firma.

Paweł
Jarosz
Digital Content&Marketing Executive w Regatta Polska
Od wielu lat związany z social mediami i digital marketingiem. Na co dzień zajmuje się planowaniem, realizacją i monitoringiem kampanii i akcji marketingowych w branży e-commerce.

Małgorzata
Jaworska-Woźniak
Członkini Izby Adwokackiej
w Warszawie
Ukończyła Wydział Prawa
i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim, Podyplomowe Studium Prawa Własności Intelektualnej na tym samym uniwersytecie oraz aplikację adwokacką przy Okręgowej Radzie Adwokackiej
w Warszawie.

Maciej
Jeżewski
Pełnomocnik zarządu
ds. spraw relacji
z klientami
Ma kilkanaście lat doświadczenia
w zakresie sprzedaży i budowy relacji
z klientem. Jako praktyk sprzedaży, doradza zarządom firm w rozwoju ich biznesów w kanale e-commerce, dla budżetów o łącznej wartości kilkuset tysięcy złotych.

Damian
Jędrzejewski
Starszy specjalista ds. pozycjonowania
i Koordynator zespołu SEO
Inżynier informatyki ze specjalnością
e-commerce. Samodzielnie zarządza projektami pozycjonowania stron internetowych. Prowadzi kompleksowe projekty SEO dla sklepów, od strategii po realizację i optymalizację.

Anny
Jurczak
Senior Influencer Manager
Związana z LifeTube od marca 2022 roku. Ma doświadczenie managerskie w prowadzeniu projektów w zakresie Influencer Marketingu, od ponad trzech lat pracując w branży marketingowej. W LifeTube prowadziła takie kanały jak Cezary Pazura, OjWojtek, Kamil in Travel, Urbex History, Waksy oraz współpracowała z takimi klientami, jak Babbel, Wojas, McDonalds. Specjalizuje się w pozyskiwaniu Klientów New Bizz.

Paweł
Jóźwik
Strategy Group Head i Media Planner w agencji Ancymony
Od 10 lat związany z branżą digital marketingu. Budował w agencjach działy o kompetencjach specjalistycznych. Wykłada na UJ strategię oraz analitykę marketingową.

Krzysztof
Kaczurba
Director of Development Strategy
w Orange Polska
Strategy Manager z ponad 20-letnim doświadczeniem i udokumentowaną historią pracy w mediach, doradztwie strategicznym, branży telekomunikacyjnej i IT. Wykwalifikowany w tworzeniu strategii, zarządzaniu projektami, transformacji cyfrowej i przyległych do Telco rynkach; Digital Services/IoT/ICT/DATA/AI. Członek Grupy Roboczej ds. Sztucznej Inteligencji przy KPRM oraz Rady Edtech przy Konfederacji Lewiatan.
Wewnętrznym mentor i trener Orange Polska.

Anna
Karcz-Czajkowska
Założycielka agencji badawczo-konsultingowej JCD
Badaczka, psycholożka, członkini Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii (PTBRiO). Założycielka agencji badawczo-konsultingowej JCD Research.
Zadbaj o swoje kompetencje przyszłosci
Zapisz się na newsletter i otrzymuj ważne informacje o programach edukacyjnych, ciekawostkach ze świata marketingu i bezpłatnych wydarzeniach, które organizujemy w ramach IMOK Future of Skills!

Piotr Kortyla
Starszy specjalista
ds. Rozwoju Biznesu
Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta zdobywał w sklepach internetowych, a także we własnym biznesie e-commerce. Doradza w sprawie rozwoju biznesu sklepom internetowym, także tym o światowym zasięgu.

KonradKozłowski
Marketingowiec, specjalista e-commerce
Od ponad 7 lat związany z marketingiem. Jego główną specjalizacją jest e-commerce. Pracuje na najpopularniejszych systemach reklamowych: Facebook, TikTok, Google, Allegro Ads, LinkedIn.

Barbara
Krysztofczyk
Opiekunka merytoryczna programu PR na nowe czasy, szefowa agencji Krystal Point
Ekspertka ds. strategii komunikacji i doświadczona trenerka wystąpień publicznych (od 2007 r.). Prowadzi szkolenia z autoprezentacji, budowania marki osobistej, kryzysowe i medialne. W 2021 roku magazyn Forbes Woman umieścił ją na liście Top25 Mistrzyń LinkedIna, w roku 2022 zajęła pierwsze miejsce w konkursie LinkedIn Top Influencer. Do niedawna (2021-2022) kierowała działaniami PR dla Anny Lewandowskiej oraz wszystkich należących do sportsmenki spółek, pełniła też funkcję jej rzeczniczki prasowej. Zarządzała agencją Synertime należącą do prestiżowego Związku Firm Public Relations

Wiktoria
Kuc
Dyrektor personalna
w Symfonii
Doświadczony HR-owiec z prawie 20-letnim doświadczeniem, prowadząca projekty dla firm
z branży IT, Fin-Tech i FMCG
i budująca działy personalne w firmach z branży IT. Jako partner biznesu pomaga firmom zmierzyć się z wyzwaniami
w obszarze HR, dokładnie zrozumieć kontekst, potrzebę, oczekiwany rezultat i dopasować odpowiednie rozwiązanie. W HR najbardziej lubi meandrowanie między potrzebami firmy,
a potrzebami pracowników.
Absolwentka socjologii
i psychologii w biznesie.

Anna
Ledwoń-Blacha
Trenerka, wykładowczyni,
co-founder More Bananas
Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Product marketing manager w startupie alloweat. Trenerka w zakresie mediów społecznościowych, digital marketingu.

Karolina
Łach
Group
Influencer Manager
Group Influencer Manager, zarządzająca „najpiękniejszym” działem w LTTM, czyli beauty/lifestyle. W szeregach organizacji jest od 5 lat. Aktualnie współpracuje z 6 managerami, którzy pod swoją opieką mają w sumie około 40 twórców.

Aneta
Mikulska
Trenerka przedsiębiorczości
i księgowości
Ekspertka księgowa w kursach dla przedsiębiorców. Jako właścicielka biura rachunkowego poznała „od podszewki” temat prowadzenia rozliczeń w małych firmach oraz ich bolączki podatkowe. O księgowości mówi ludzkim głosem.

Szymon
Milczanowski
Doświadczony konsultant, interim manager i analityk biznesowy
Ceniony specjalista od zarządzania kryzysowego. Doradca w wielu procesach restrukturyzacji, zarządzania zmianą oraz tworzenia i wdrażania nowych strategii biznesowych, marketingowych i komunikacyjnych. Przez ostatnie lata realizował liczne projekty doradcze, szkoleniowe i zarządzał projektami dla takich marek jak Euro RTV AGD, Black Red White, Lidl, Nestle, Skanska, JW. Construction, Nutricia, Polenergia, Kross, Robert Makłowicz, Risk made in Warsaw, Legia Warszawa, Wirtualna Polska, XTB Brokers, Get Back i wiele innych.

Łukasz
Murawski
Certyfikowany przez Martyego Neumeiera „Brand Specialist”
Doświadczony ekspert w zakresie budowania marek i brandingu. Pomaga firmom odróżnić się od konkurencji. Posiada kilkanaście lat doświadczenia w pracy z klientami z różnych branż.

Mateusz
Muryjas
Digital Analytics Consultant – Analityczny
Praktyk strategii i narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics, Data Studio, Tag Manager i Hotjar. Szkoleniowiec i prelegent.

Ela
Nieradko
Opiekunka merytoryczna szkolenia Wirtualna Asysta
Od 13 lat związana z branżą wirtualnej asysty. Jedna z pierwszych wirtualnych asystentek na polskim rynku. Od 2015 roku z pasją szkoli i edukuje przyszłe wirtualne asystentki. Świetny szkoleniowiec i doświadczona ekspertka z praktyczną wiedzą w dziedzinie wirtualnej asysty. Aktualnie jako online project manager z sukcesem koordynuje projekty wielu firm, przyczyniając się do ich sukcesu.

Roksana
Obuchowska
Prawniczka, wiceprezeska Polskiego Stowarzyszenia Public Relations
Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Z wykształcenia prawniczka,. Od dziewięciu lat w branży, od sześciu specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i executive communications. Wspiera także działania employer brandingowe organizacji na rynku polskim. Doświadczenie zawodowe zdobywała głównie w pracy dla międzynarodowych korporacji, w różnych branżach (FMCG, IT, finansowej). Obecnie pracuje w zespole odpowiadającym za globalną komunikację centrum usług biznesowych firmy Merck.
Zadbaj o swoje kompetencje przyszłosci
Zapisz się na newsletter i otrzymuj ważne informacje o programach edukacyjnych, ciekawostkach ze świata marketingu i bezpłatnych wydarzeniach, które organizujemy w ramach IMOK Future of Skills!

Marta
Orzechowska
Project
Manager
Od 6 lat zajmuje się projektami w branży reklamowej i zrealizowała ponad 200 projektów marketingowych. Obecnie Project Manager w agencji Tomczak – Stanisławki, która specjalizuje się w marketingu prawniczym.

Kacper
Pakuła
Group Influencer
Manager
Zarządzający zespołem twórców Premium w Lifetube. Od siedmiu lat działający
w branży influencer marketingu oraz wideo marketingu. Ekspert w dziedzinie Youtube oraz budowania wizerunku
w internecie.

Agata
Patoła
Social Media Team Leader
w Feeders Agency
Strateżka i specjalistka od komunikacji social mediowej. Na co dzień team leader w agencji Feeders. Fanka TikToka, mobilnej fotografii i propagatorka zdrowia psychicznego.

Aleksandra
Pilipiuk
Prawniczka i finansistka.
Prawo Małego Biznesu
Prawniczka i finansistka, studentka studiów doktoranckich z prawa w języku angielskim. Absolwentka studiów licencjackich z finansów i rachunkowości ze specjalnością z bankowości oraz studiów magisterskich w języku angielskim z finansów i rachunkowości ze specjalnością finanse przedsiębiorstw. Specjalizuję się w kwestiach związanych z zakładaniem i prowadzeniem własnej działalności.

Olga
Podzińska
Head of People, Certyfikowany Konsultant DISC
Stoi na czele Działu HR w LTTM. Jako certyfikowany konsultant DISC wspiera rozwój potencjału ludzkiego usprawniając komunikację oraz budowę relacji międzyludzkich, poprzez lepsze rozumienie stylów zachowań i działania człowieka.

Marta
Pokutycka-Mądrala
Dyrektorka Komunikacji Korporacyjnej
Nationale-Nederlanden
Odpowiada za komunikację korporacyjną, komunikację wewnętrzną ukierunkowaną na budowanie doświadczeń pracowników, działania z zakresu budowania marki pracodawcy, CSR’u oraz Public Affairs. W swojej codziennej pracy stara się szukać synergii i patrzy na komunikację z perspektywy budowania doświadczeń klientów, ale przede wszystkim pracowników, którzy są najlepszymi ambasadorami firmy i marki. Jurorka Złotych Spinaczy – prestiżowego konkursu oceniającego projekty z zakresu PR, komunikacji oraz employer brandingu.

Karol
Poznański
Ekspert komunikacji biznesowej, produktowej i Public Affairs
Ekspert w dziedzinie PR, komunikacji biznesowej, produktowej i Public Affairs. Posiada ponad 30 lat doświadczenia zawodowego w mediach i międzynarodowych korporacjach w mocno regulowanych branżach (m.in. w firmie farmaceutycznej). Zarządzał kryzysami produktowymi i wizerunkowymi.
Reprezentował MSD oraz Związek Pracodawców Firm Farmaceutycznych INFARMA w Pracodawcach RP. Do 2022 roku był wykładowcą SWPS na kierunku dziennikarstwo w obszarze Digital PR.

Anna
Przybysz
Szefowa
Akademii Icon
Wykładowczyni akademicka na uczeni AGH oraz WSB w Chorzowie i w Opolu. Dwukrotna laureatka nagród branżowych: Złote Spinacze oraz PR Wings.

Marcin
Pyć
Head of Network
Management w LTTM
Head of Network Management w grupie LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset). Wiedzę i doświadczenie zdobywał, współpracując zarówno z markami, tworząc dla nich strategie rozwoju w przestrzeni YouTube, jak również z twórcami rozwijając ich kanały pod kątem optymalizacji oraz strategii contentowej.

Adam
Romanowski
Head of LifeTube
Labels
Przedsiębiorca, który od lat swoje doświadczenie w branży e-commerce łączy z influence marketingiem. Pomysłodawca i twórca magazynu VAIB – czasopisma o hip-hopie wydawanego w latach 2013-2016. Od 2017 roku współtworzy markę Vito Team, w której odpowiedzialny jest za budowanie brandu i wielowymiarową monetyzację popularności twórców.

Aleksandra
Sidorowska
Założycielka
agencji kreatywnej
Precious Content
Miłośniczka mediów społecznościowych, video i fotografii. Zwyciężczyni pierwszej w Polsce nagrody Make TikToks Contest. Na swoich kanałach w mediach społecznościowych dzieli się poradami i tipami, które pomagają twórcom rozwijać swoje SM i sprzedawać.

Magdalena
Sobkowiak
Prezeska ogólnopolskiego stowarzyszenia
„Kobiety w Centrum”
Pomysłodawczyni Akademii Liderek KwC, szefowa zespołu doradców W. Kosiniaka-Kamysza i koordynatorka ds. programu Koalicji Polskiej. W latach 2016-2018 pracowała jako speechwriter w Komisji Europejskiej w Brukseli, przygotowując przemówienia dla komisarzy. Szefowa sztabu Władysława Kosiniaka-Kamysza w kampanii prezydenckiej w 2020. Dziennikarka Panoramy i Wiadomości. Relacjonowała politykę krajową i międzynarodową – m.in. wybory w USA, zamachy terrorystyczne w Paryżu i Brukseli oraz Brexit. Absolwentka Leadership Academy for Poland oraz The Democracy Institute Leadership Academy w Budapeszcie.
Zadbaj o swoje kompetencje przyszłosci
Zapisz się na newsletter i otrzymuj ważne informacje o programach edukacyjnych, ciekawostkach ze świata marketingu i bezpłatnych wydarzeniach, które organizujemy w ramach IMOK Future of Skills!

Paula
Skrzypecka
Starsza prawniczka w kancelarii Creativa Legal
Doktorka nauk prawnych
i starsza prawniczka w kancelarii Creativa Legal. Specjalizuje się w prawie nowych technologii, w tym wdrażaniu narzędzi AI, e-commerce i prawnych aspektach blockchaina oraz wspiera prawnie projekty działające (lub dopiero planujące działać) w WEB 3. Obsługuje prawnie firmy technologiczne od A do Z. Analizuje i projektuje umowy, regulaminy
i polityki. Doradza w sprawach z zakresu prawa handlowego oraz ochrony własności intelektualnej.

Agnieszka
Szwejkowska
Konsultantka biznesowa, mentorka, coach, psycholożka. Mentorka Pewności Siebie.
Od 25 lat wspiera firmy i organizacje w realizacji ich celów biznesowych. Rozwija kompetencje prezesów, dyrektorów, menedżerów. Projektuje i wdraża zmiany w stylu zarządzania i kulturze firmy, zwiększając jej efektywność biznesową. Współpracuje z biznesem polskim i korporacjami międzynarodowymi, firmami rodzinnymi, startupami i freelancerami.

Marek
Trojanowicz
Założyciel i akcjonariusz spółki BrainScan S.A., EduSense S.A.
Współzałożyciel w: BrainScan S.A., EduSense S.A., Fundacja FREC, Professor Why S.A., InteliWISE S.A., Fundacja StartUp Hub Poland. Specjalizuje się w obszarach: Machine Learning & Artificial Intelligence (image processing & pattern recognition) & Moder Education (roboty, grafika 3D – Augmented & Virtual Reality). Absolwent Wydziału Informatyki Politechniki Gdańskiej, specjalizujący się w sztucznej inteligencji i przetwarzaniu obrazu. Uznany przez Worldwide TIME Magazine jako jeden z pionierów e-learningu w Europie. Wielki fan komputerów 8-bitowych, takich jak ZX Spectrum 48K!

Kamil
Walkowiak
Współzałożyciel
i CTO w cux.io
Z sukcesem projektował, prototypował i zbudował wysoce skalowalną platformę, która zbiera, przetwarza i analizuje miliony zdarzeń dziennie. Pasjonat automatyzacji, prostych rozwiązań oraz nowinek technologicznych.

Aleksander
Winciorek
Insights
Lead
– Sotrender
Przez 13 lat prowadził dział B+R w jednej z największych polskich agencji reklamowych (VMLY&R). Współtworzył innowacyjne narzędzia badawcze oparte na analizie danych z mediów społecznościowych. Uczestniczył w planowaniu i realizacji kampanii opartych na strategiach wykorzystujących społecznościowe kanały komunikacji. Współpracował na poziomie regionalnym
i międzynarodowym
z największymi korporacjami, m.in. Coca-Cola, Orange, Danone, Nestle, PZU, Philips, mbank, VW.

Paula
Wolecka
PR & Communications
manager Igi Świątek,
konsultantka w zakresie PR
Od ponad 2 lat PR & Communications manager Igi Świątek. Konsultantka w zakresie PR, komunikacji i personal brandingu. W branży mediów i komunikacji pracuje od 10 lat, wcześniej m.in. jako specjalistka ds. PR w wydawnictwie Znak, gdzie odpowiadała za promocję książek takich autorów jak Eduardo Mendoza czy Grażyna Plebanek, a także przez 4 lata jako PR manager Szlachetnej Paczki, wielomilionowych zasięgach, których celem było niesienie pomocy charytatywnej na jak największą skalę. Jest jedną z laureatek nagrody Effie Awards w kategorii Non Profit & Public Service za kampanię Szlachetnej Paczki z 2020 roku.

Ewa
Wójcikowska
Strateżka, właścicielka
butikowej agencji
7PR 4Strategy
Strateżka, właścicielka butikowej agencji 7PR 4Strategy. Współautorka sukcesu ponad 60. marek, w tym mega brandów z sektorów: beauty, fashion, fmcg, zdrowie, medycyna, spedycja, automotive, usługi. L’Oréal Paris, Maybelline, Garnier. Wykładowczyni akademicka, twórczyni edukacyjnego profilu @pocokomuPR na Instagramie. Jej misja zawiera się w haśle: „Esencją PR jest #PRawda”.

Anna Zalewska
Menadżerka marketingu, opiekunka merytoryczna programu
Menadżerka marketingu
w agencji widoczni. Wykładowczyni na wyższych uczelniach. Od lat buduje markę agencji, tworząc skuteczną komunikację na stronie internetowej, w mediach społecznościowych i prasie branżowej.

Kacper
Zamojski
Autor e-booka „AIsystent”, ekspert wdrożeń sztucznej inteligencji
Od pięciu lat zajmuje się biznesowymi zastosowaniami sztucznej inteligencji. Jest autorem e-booka „AIsystent”-przewodnika, który wyjaśnia najbardziej istotne tematy związane z modelami językowymi takimi jak ChatGPT
i uczy jak zamienić AI w swojego wirtualnego asystenta.
Dzięki swojemu wykształceniu i doświadczeniu zawodowemu poznał sztuczną inteligencję od strony prawnej, technicznej, biznesowej i marketingowej. Na co dzień korzysta z licznych narzędzi AI, które ułatwiają mu życie i zwiększają efektywność. Napisane przez niego artykuły naukowe na temat prawa nowych technologii możesz znaleźć w branżowych czasopismach i monografiach.

Wojtek
Żywolt
Social media specialist
w More Bananas
Absolwent mediów społecznościowych
w zarządzaniu na Uniwersytecie Jagiellońskim. Pracuje w agencji marketingowej More Bananas na stanowisku Social Media Specialist. Jest także trenerem.