Zmień zawód w 4 miesiące i zostań Brand Managerem

Share on facebook
Share on pinterest
Share on twitter

Już 13 grudnia 2022 roku startuje program edukacyjny Brand Manager, organizowany przez Instytut Marki Online i Komunikacji. Jeśli chcesz rozwinąć swoje kompetencje w zakresie zarządzania marką i budowania jej strategii lub myślisz o przebranżowieniu w stronę brand managementu, przeczytaj artykuł i dołącz do nas.

Program rozwojowy Brand Manager

Nowa propozycja w ofercie IMOK.edu.pl to trwający 4 miesiące program edukacyjny, polegający na udziale w 14. cotygodniowych spotkaniach online. Możesz wziąć w nich udział z dowolnego miejsca na świecie.

Szkolenia będą przeprowadzone w formie warsztatów na żywo oraz uzupełniane przydatnymi materiałami wideo, audio i PDF. Program zwieńczony będzie egzaminem, po którego zdaniu zdobędziesz certyfikat Ministerstwa Edukacji i Nauki, potwierdzający umiejętności, zdobyte w obrębie studiowanego zawodu – kod zawodu 243104.

Czy program Brand Manager jest dla mnie?

Tak, jeśli któreś z poniższych określeń jest o Tobie:
  • chcesz zdobywać umiejętności w zakresie budowania strategii marek,
  • szukasz pewnego zatrudnienia i chcesz pracować po stronie klienta,
  • zajmujesz się marketingiem, komunikacją marki i/lub PR-em,
  • chcesz się przebranżowić lub ubiegać się o awans,
  • potrzebujesz rozwinąć swoje kompetencje z zakresu brand managementu,
  • chcesz wznieść swoją wiedzę brandingową i strategiczną na wyższy poziom.

Czego się dowiem w programie Brand Manager?

Podczas warsztatów omówimy przede wszystkim takie tematy, jak:
  • Strategia marketingowa krok po kroku: strategia marki.
  • Strategia marketingowa krok po kroku: strategia komunikacji marki.
  • Marketing mix i kształtowanie ceny oraz cykl życia produktu.
  • Aspekty prawne tworzenia marki i zarządzania marką.
  • Badania rynku i desk research.
  • Tworzenie person, zachowania konsumenckie i insighty.
  • Tworzenie mediaplanów i zarządzanie budżetem marki.
  • Zarządzanie projektem w marketingu oraz współpraca z podmiotami zewnętrznymi.
  • Aktywacje konsumenckie i akcje promocyjne.
  • PR i event marketing.
  • MarTech, czyli technologie w marketingu.
  • Mierzenie efektywności działań.

Kim są wykładowcy programu Brand Manager?

Joanna Ceplin, założycielka Instytutu Marki Online i Komunikacji, oraz Anna Ledwoń-Blacha, opiekunka merytoryczny tego programu, starannie dobrały grono doświadczonych wykładowców, dzięki czemu uczestnicy otrzymają aktualną i bazującą na praktyce wiedzę. Poznaj grono naszych ekspertów: 
 
  • Anna Ledwoń-Blacha
Opiekunka programu Brand Manager. Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Product marketing manager w startupie alloweat.
 
  • Anna Cybulka
Ekspertka w zakresie praw własności intelektualnej. Wykładowca, prawnik oraz przedsiębiorca – partner w Kancelarii Prawno-Patentowej Poraj. Rzecznik patentowy, zawodowy pełnomocnik przed Urzędem Patentowym.
 
  • Mariusz Łodyga
Strateg, założyciel marki Premium Consulting. Specjalizuje się w strategicznym marketingu – personal & business branding. Założyciel i właściciel marki Premium Consulting. W biznesie od 18 lat.
 
  • Marta Orzechowska
Head of customer success w 1000.digital. Zarządza projektami w branży reklamowej od 6 lat, a od ponad 3 jako head of customer success w 1000.digital wspiera swoją wiedzą i doświadczeniem zespół managerów.
 
  • Agata Patoła
Social Media Team Leader w Feeders Agency. Strateżka i specjalistka od komunikacji social mediowej. Na co dzień team leader w agencji Feeders. Fanka TikToka, mobilnej fotografii i propagatorka zdrowia psychicznego.
 
  • Uladzimir Cybulka
Ekspert w zakresie prawa własności intelektualnej. Przedsiębiorca i partner w kancelarii Poraj, rzecznik patentowy, mediator sądowy przy Sądzie Okręgowym w Poznaniu, pełnomocnik przed Urzędem Patentowym.
 
  • Anna Karcz-Czajkowska
Założycielka agencji badawczo-konsultingowej JCD. Badaczka, psycholożka, członkini Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii (PTBRiO). Założycielka agencji badawczo-konsultingowej JCD Research.
 
  • Anna Przybysz
Szefowa Akademii Icon. Wykładowca akademicki na uczeni AGH oraz WSB w Chorzowie i w Opolu. Dwukrotna laureatka nagród branżowych: Złote Spinacze oraz PR Wings.
 
  • Paweł Jóźwik
Strategy Group Head, Media Planner. Od 10 lat związany z branżą digital marketingu. Pracował dla takich marek jak Sony, Nestle, Rossmann, L’Oréal, Capgemini, AmRest czy Heinz.
 
  • Mateusz Muryjas 
Digital Analytics Consultant – Analityczny. Praktyk strategii i narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics, Data Studio, Tag Manager i Hotjar. Szkoleniowiem i prelegent.

Program Brand Manager - dodatkowe korzyści

  • Na potrzeby sprawnego prowadzenia programu powstała specjalna platforma online, na której publikujemy wszelkie materiały.
  • Wszystkie spotkania w ramach programu odbywają się online i zostają zapisane na platformie.
  • Przez cały czas trwania programu możesz liczyć na wsparcie naszych wykładowców.
  • Dla uzyskania najlepszych efektów, podczas kształcenia wykorzystujemy blended learning, czyli kombinację różnych metod nauczania.
  • Zyskujesz dostęp do platformy online przez 365 dni.
 

Zapoznaj się ze szczegółami programu edukacyjnego BRAND MANAGER

Inne wpisy

Planowanie i analizowanie działań w social media

Praca specjalisty do spraw mediów społecznościowych wydaje się łatwa – przecież to tylko wrzucanie i promowanie postów na Facebooku, Instagramie, LinkedIn i innych platformach… Otóż wcale nie jest to takie proste! Aby Twoje działania

IMOK Future of Skills. Piszą o nas!

Drugie spotkanie online z cyklu IMOK Future of Skills pt. „Jak zarządzać marką w cyfrowym świecie?” już za nami. Jeśli nie było Cię z nami na żywo, masz szansę obejrzeń nagranie tego