Tę stronę widzisz tylko raz przez 30 minut!​

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Ta oferta jest przygotowana SPECJALNIE dla osób, podejmujących szybko decyzje!

Interesujesz się mediami społecznościowymi? To NIESAMOWITA OKAZJA!

Książka w formie e-booka w cenie 39 zł zamiast 89 zł!

BESTSELLER „Uwierz w swoją markę online” To książka dla każdego, kto ma cele i marzenia!

Rozwijaj swoją markę online, docieraj do nowych klientów i wykorzystuj siłę mediów społecznościowych do zbudowania biznesu, odnoszącego SUKCESY. Uwierz, że media społecznościowe to nie tylko rozrywka, ale obecnie najlepsza forma kontaktu z Twoimi klientami. 

Jeżeli chcesz budować skuteczną komunikację, nie chcesz tracić czasu – przeczytaj moją książkę.

To obecnie najlepsza forma kontaktu z Twoimi klientami. To na Facebooku, Instagramie lub YouTube ludzie budują relacje, poznają nowe osoby, szukają informacji. Inspirują się, interesują tym, co robią ich znajomi. W ten sposób dowiadują się o nowych markach, trafiają na ich strony, zapisują się do newsletterów, odkrywają nowe produkty.

Nie trać na chaotyczne działania, poznaj CYKL 7 KROKÓW, który przedstawiam w książce. Wszystkie działania opisałam prostym językiem, tak abyś od razu mogła przystąpić do działania.

To pierwsza na rynku pozycja z obszaru komunikacji online, napisana na podstawie własnych doświadczeń. Książka to ponad 300 stron wartościowych treści!
Co znajdziesz w środku?

To przepis na sukces podany na tacy, reszta zależy od Twoich działań.

Po zakupie otrzymasz spersonalizowaną książkę w 3 formatach: PDF, ePUB, Mobi

Przeczytaj rekomendacje

Previous
Next

Podejmij szybko decyzję - masz już mało czasu!

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Po zakupie otrzymasz spersonalizowaną książkę w 3 formatach: PDF, ePUB, Mobi

Poznajmy się

Joanna Ceplin

CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji

Ekspertka w dziedzinie marketingu internetowego i komunikacji online. Opiekunka merytoryczna szkolenia Specjalista ds. mediów społecznościowych. Twórczyni ponad 50 szkoleń i kursów online z zakresu marketingu online i mediów społecznościowych. Doświadczenie zdobywała, współpracując m.in. z: Allegro.pl, Orange, Budimex, mBank i innymi. Autorka książki „Uwierz w swoją markę online”. Z sukcesem pomogła 1000 przedsiębiorców w budowaniu marki online i komunikacji w mediach społecznościowych. Przeszkliła ponad 75 tys. osób.

Copyright © 2022 Instytut Marki Online i Komunikacji