Cykl rozmów o przyszłości pracy i kompetencji:
Cykl rozmów o przyszłości pracy i kompetencji:
Sprzedaż w Internecie, czyli jak skutecznie pozyskiwać klientów
Poznaj najskuteczniejsze techniki działania
Zdobądź kompetencje i kwalifikacje poświadczone certyfikatem MEiN!
Co wyróżnia nasze programy:
29 listopada otrzymaliśmy potwierdzenie pozytywnego przejścia audytu certyfikacyjnego Systemu Zarządzania Jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015, tym samym otrzymaliśmy Certyfikat ISO 9001.
Certyfikat ISO jest międzynarodowym i obiektywnym dowodem na to, że wszystkie procesy w firmie są zorientowane na osiągnięcie jak najwyższej jakości prowadzonych usług.
Po ukończeniu naszego programu będziesz:
wiedzieć jak zarządzać marketingiem internetowym,
wiedział jakie techniki
i procedury wykorzystać przy komunikacji
z klientem,
zdobędziesz umiejętność tworzenia treści, które
z powodzeniem pokierują skuteczną komunikacją online
w każdej firmie,
nauczysz się tworzyć treści zoptymalizowane
pod SEO,
mógł rozpocząć pracę w branży internetowej, nie tylko e-commerce!
Porozmawiajmy!
Jeśli interesuje Cię nasze szkolenie, ale masz pytania – umów sie na bezpłatną rozmowę z Doradcą Klienta. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!
PDF „Jak wykorzystać opinie w GOOGLE”. Wykorzystaj opinie w Google do budowy i wzmocnienia wizerunku Twojej firmy.
Raport „Uczenie ustawiczne w zakresie sztucznej inteligencji”.
30-stronicowy dokument, który powstał po to, żeby zrozumieć, jak istotna jest obecnie sztuczna inteligencja i przygotować się na wzrost jej znaczenia w każdym aspekcie naszego życia w najbliższej przyszłości.