Cykl rozmów o przyszłości pracy i kompetencji
Cykl rozmów o przyszłości pracy i kompetencji
Opiekunka merytoryczna programu PR na nowe czasy, szefowa agencji Krystal Point
Ekspertka ds. strategii komunikacji i doświadczona trenerka wystąpień publicznych (od 2007 r.). Do niedawna (2021-2022) kierowała działaniami PR dla Anny Lewandowskiej oraz wszystkich należących do sportsmenki spółek, pełniła też funkcję jej rzeczniczki prasowej.
Współtwórca agencji dfusion communication
W dfusion jest odpowiedzialny za jakość obsługi klienta, tworzenie i realizację strategii komunikacyjnych. Wspierał tworzenie i realizację działań komunikacyjnych m.in. dla: Cisco, Microsoft, Samsung, czy Uber. Doradza, jak sposób skutecznie wprowadzać narzędzia AI i jak wykorzystać je do tworzenia programów komunikacyjnych.
Przedsiębiorca digital, bizneswoman
Ponad 28 lat doświadczenia w obszarze komunikacji. Od 17 lat związana z sektorem IT.
W Microsoft odpowiada za strategię komunikacji, rozwój kluczowej kampanii na rzecz inwestycji w Polską Dolinę Cyfrową, relacje z mediami oraz za współpracę z sektorem największych przedsiębiorstw, edukacją czy jednostkami administracji publicznej.
Zdobądź kompetencje i kwalifikacje poświadczone certyfikatem MEiN!
Co wyróżnia nasze programy:
Po ukończeniu naszego programu będziesz:
znać techniki zarządzania pracą i twórczością influencerów
dysponować wiedzą na temat komunikacji kryzysowej
znać tajniki skutecznego kontent marketingu
znać platformy social media
znać zasady profesjonalnej obsługi klienta
Public relations a kryzys wizerunkowy dla specjalisty public relations, w którym omówione zostały elementy skutecznego zarządzania kryzysem wizerunkowym.
W Instytucie Marki Online i Komunikacji zbudowaliśmy unikalny model nauczania składający się z najnowocześniejszych technologii, innowacyjnych programów i praktycznych instrukcji od renomowanych wykładowców, mentorów i trenerów.
Oferujemy szkolenia, certyfikaty zawodowe i programy pomagające zdobywać nowe umiejętności i zmieniać życie, firmy i organizacje.
Naszymi wyróżnikami są:
Copyright © 2022-2024 Instytut Marki Online i Komunikacji