Cykl rozmów o przyszłości pracy i kompetencji

LIMITOWANY DOSTĘP DO NAGRAŃ

IMOK Future of Skills #16

Zarządzanie marką

Wyzwania i nowe możliwości

Szkolenie prowadzą Joanna Ceplin i Anna Ledowń-Blacha

Szkolenie poprowadzą Joanna Ceplin i Anna Ledowń-Blacha

Twój dostęp zakończy się za:

Dni
Godziny
Minuty

Wiedzą i doświadczeniem podzieliły się:

Anna
Ledwoń-Blacha

Co-founder Creative Director
w agencji More Bananas

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Product marketing manager w startupie alloweat.

Joanna
Ceplin

Przedsiębiorca digital, bizneswoman

Założycielka & CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Specjalizuje się w strategii marki i online marketingu. Z sukcesami doradza jak efektywnie wykorzystywać siłę mediów społecznościowych do budowania relacji i komunikacji.

Zarządzanie marką, wyzwania i nowe możliwości

Odtwórz wideo

Zadbaj o swoje kompetencje przyszłości!
Zostań Brand Managerem

Po ukończeniu naszego programu rozwojowego zyskasz:

zyskasz wiedzę i praktyczne umiejętności w zakresie zarządzania marką i wykorzystania nowoczesnych technologii i kanałów komunikacji,

poznasz i zrozumiesz zasady zarządzania projektami, budżetem oraz współpracy z podwykonawcami, freelancerami i agencjami,

będziesz mierzyć efekty swoich działań oraz na ich podstawie wyciągać wnioski do jeszcze lepszego umacniania marki na rynku,

wykorzystasz umiejętności sprawnego poruszania się w Marketingu Mix oraz nowoczesnych technologiach.

Partnerzy medialni cyklu wydarzeń IMOK Future of Skills

Previous
Next
Previous
Next

Organizator bezpłatnych szkoleń

Instytucie Marki Online i Komunikacji zbudowaliśmy unikalny model nauczania składający się z najnowocześniejszych technologii, innowacyjnych programów i praktycznych instrukcji od renomowanych wykładowców, mentorów i trenerów.

Oferujemy szkolenia, certyfikaty zawodowe i programy pomagające zdobywać nowe umiejętności i zmieniać życie, firmy i organizacje.

Naszymi wyróżnikami są:

Copyright © 2022-2024 Instytut Marki Online i Komunikacji